Cari Tajuk Maklumat

Jumaat, 18 Jun 2010

Kerana Sumpahan Anjing

Di Tamil Nadu India, seorang petani yang bernama Selvakumar, mengambil keputusan untuk berkahwin dengan seekor anjing betina bagi menghilangkan penderitaan badi haiwan yang ditanggungnya. Anjing betina itu diberi nama Selvi dan dilayan seperti manusia. Perkahwinan pelik ini mendapat liputan akhbar Hindustan Times.
Menurut laporan akhbar berkenaan, Selvakumar telah disumpah oleh roh anjing yang dibunuhnya dengan kejam 15 tahun lalu. Mengikut kisahnya, Selvakumar telah merejam dua ekor anjing hingga mati. Sebelum melakukan rejaman itu, dua ekor binatang itu telah diikat pada sebatang pokok.
Tidak lama selepas itu, petani yang berusia 55 tahun ini mendapat kecelakaan. Secara tiba-tiba, kaki dan tangannya lumpuh, sebelah telinganya pekak dan percakapan menjadi gagap. Selvakumar pun mendapatkan rawatan intensif daripada pakar perubatan tetapi rawatan yang diterimanya tidak berupaya menyembuhkan penyakit aneh itu.
Dia kemudiannya berjumpa dengan ahli Ostrologi bagi menilik nasib malangnya itu. Ahli Ostrologi itu kemudiannya mendiagnosisnya sebagai orang yang kena sumpahan anjing. Haya denagn mengahwini anjing betina saja sumpahan itu dapat dilepaskan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan